... Dedicated only to Karolina

Saker och ting förändras, ibland till det sämre och ibland till det bättre, det e bara en fråga om ur vilken synvinkel man väljer att titta..

    På ett år har allting förändrats och ingenting är det mista sig likt.  från att ha haft väldigt många och regelbundna tisdag, torsdag, fredag (oftast måndag och onsdags) fikor har (eller ska) några åka utomland lite för länge om ni frågar mig. någon träffar kille, en annan blir singel, några jobbar (mest hela tiden), en och annan stackare börjar plugga igen.. generation 2 (dvs våra småsyskon) tar över platsen som härskare på våran ack så omtyckta skola (om de har tur kanske de lyckas bränna lika mycket pengar som oss handla lika mycket kläder och även dem vara allmänt balla, inom loppet av tre år) .. Vem vet ?    ingen, och absolut ingenting är i alla fall sig likt.. 

 ...  Frågan är hur det kommer att bli sen.. kommer saker och ting att funka även om en eller två veckor..

Karro:  I feel great, couldn´t be much better..  But I miss you baby, it´s not the same when you´re not around and don´t have time to drink coffe and gossip with me !!    But you don´t have to worry I´ll be here when you get back, so we can get back to normal routines again..  and even more coffe..   Hope you have the best time honey. Love

hjärta...

end of the day..
Gabbie


Kommentarer
Postat av: Karro

Shit, jag kunde inte skrivit det battre sjalv... Jag saknar varat gamla liv!!!! Jag tror att jag skall kopiera denna text till min egen! :) Love you!

2007-08-23 @ 01:08:42
Postat av: Karro

Tack baby! (L)

2007-08-28 @ 17:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0