Inuti ett moln av overklighet.

Det händer liksom inte mig, det som om jag svävar omkring i ett moln av overklighet.  men det är faktiskt verklighet.   Det vi har ägnat så många stunder, kafekvällar, filmkvällar och diverse promenader åt att diskutera och grubbla över, kom faktiskt att hända en dag.  och det kunde verkligen inte blivit bättre ! 
  
   you have set my heart on fire and you really make my world spin, so fast that I think it´ll never stop. 

Jag vet int vad det är du har som alla andra saknar, vad det är du gör som får hela min kropp at rysa, vad det är som gör att det är ditt ansikte jag ser varje gång jag sluter ögonen.  Jag kan inte sätta fngret på vad det är, det enda jag vet är att det är något väldigt bra. 
     Du får mig att le bara jag tänker på dig (eftersom det är i princip all av min vakna tid, går jag för det mesta runt och ler numera) . 



Nää, just nu kan jag inte klaga på speciellt mycket i mitt liv faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Allt är bara bra, helt enkelt, och det bästa av allt är jag kan tillåta mig själv att för en gångs skull tycka att allt är bra och ingenting annat, inte försöka ändra på någonting.  Some really good shit.

  Fast det tär i mig när jag ser att vissa andra inte mår lika bra., ögonen ljuger inte,. jag vet inte vad jag kan eller ska göra..  Men jag finns alltid här, och då menar jag ALLTID,. 

Saker förändras, man måste bara göra det bästa av de heela tiden..  för hur än allting slutar finns det nog en mening bakom det hela, vilket innebär att allt kommer att få en slutgiltlig lösning.

30maj hade vi verkligen ingen aning vad vi hade att vänta oss, det enda vi visste då var att precis just den dagen gjorde vi inget annat än levde för stunden.  31maj vaknade vi dock upp till verkligheten igen och nu visste vi ännu mindre vad vi hade att vänta oss., ingen mer skola, ingen mer tygghet. Vuxenlivet - Välkommen ! 
    Då hade nog ingen av oss den blekaste aning om hur just den här sommaren skulle sluta, för nu var det annorlunda.  27augusti var inte längre något inplanerat datum i min ack så älskade kalender (mer än att det stod att syrran skulle till skolan) .  
 
Sommaren artade sig till slut riktigt bra, den tog många oväntade vändningar men inte en enda åt fel håll. Trots att solen mesta dels höll sig väldigt väldigt långt borta och det blev väldigt mycket jobb, har jag inte mycket att klaga på, kunde inte slutat så mycket bättre (det känns nämligen som om värmen inte kommer återvända igen utan istället påbörjar vi nu projekt; höst 2007 för att sedan se var den slutar någonstans) . . 
     sen att vi ska ha semester om ett par veckor för att återförenas med värmen är ju en annan sak (vi har förresten kommit till insikt med att vi är födda i fel klimat, av värme mår man bra, kyla gör folk griniga och gråtfärdiga. När jag blir vuxen på riktigt sen, om några år ska jag bosätta mig i ett varmare klimat.)

Det enda som stör mig aningen just nu är att jag är något åksjuk och jätte kissenödig verkligen,  såå over and out for this time...  / Gabbie

Kommentarer
Postat av: Karro

Baby, du ar INTE bra pa att blogga :C
Men sot ar du!

2007-10-09 @ 03:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0