On my way to Stockholm . .

Yees då satt man på tåget upp mot Stockholm då, med en skrikandes 3åring snett framför (just för tillfället tycker ja inte om barn) .  Äntligen är allt installerat och klart med både nya datan, winbas system uppkopplingar, tunnlar och mobila bredband.. Grym är vad ja är,, (ibland i alla fall och om jag själv får lov att uttala mig).

   Kommer att befinna mig i Stockholm de fem kommande dagarna, och nej det är ingen semester utan det är jobb som gäller hela helgen (klart att det blir party utav bara helvette också men skilnaden är att man även måste gå upp för att börja jobba åtta kommande dag)  .. yeah yeah sova kan vi gör när vi blir mellan 100 och döden..
     Sjuuukt kul ska det bli i alla fall..  vi kommer att utklassa alla andra! haha..     för er som är intresserade så är det FORMEX, design, present och inrednings mässa vi ska åka och ställa ut och sälja på..    Största och värsta montern med sveriges bästa säljar elit.  220kvadratmeter och två våningar med bar on top..  Det är bara att gå dit det är mest folk och där stereon spelar högst så kommer ni hitta oss..

   På fredag kommer förhoppningsvis både mamma och Gustav upp och gör oss sällskap. då blir det party vill jag lova.. =D    
 
 Ny klippt och nyslingad,  alla kläderna och pärmar och övrigt matriel gick till slut ner i det olika väskorna, efter lite hoppandes på dem gav de med sig. tack och lov. så nu e vi laddade ända nerifrån tårna och upp till molnen
(för tillfället känns det som om jag befinner mig en bra bit ovanför marknivå nämligen)

Tjingeling./ Gabbie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0