favoriter&silverpärlor

  För att citera polischefen i SmalaSussi (Karro you know) .. "Papper, papper överallt, jag drunknar i papper, överallt . papper ...!"   säger han och sätter på låten Freedom, tar på sig hörlurarna och lutar sig tillbaka...  
   och ja SmalaSussi är verkligen en av mina favoritfilmer....    
Det beskriver ungefär hur jag känner mig för tillfället.. listan med jobb och saker som måste göras på jobbet kan göras hur lång som helst..     Men i morn, blir det kolla resa och biljetter och lite sånt.. :D 
 
sen att jag inte har inhandlat en enda julkllapp ännu gör ju inte saken bättre..  och så fyller min älskling år den
23dec.. fast det är redan fixat , nästan ;) ..      ännu jobbigare är att jag inte vet vad jag ska köpa till någon ! ... suck...  min plånbok är inte heller mycket för att köpa julklappar just nu, det blir bara ett stort echo när man öppnar den.   att visa kortet ballat ur också gör ju inte heller saken bättre...   låt oss intala att det löser sig..  hmm

    min nya silverpärla (alias bil) är såååå himlans fin.. ni kan inte ens föreställa er..!  jag skojar inte.. finaste och häftigaste någonsin !!   jag säger inte mer än att den går att cabba ned/upp med nyckeln .. :P .

Annars finns det inte mycket att klaga på för tillfället, saker och ting kan inte vara så mycket bättre... har hittat världens snyggaste par boots som jag vill ha med.. får komma på ett sätt att lösa detta bara..

På schemat idag står jobb och sen bär det upp till syrrans stall för att hålla några dressyr lektioner.. nice, bättra på mitt ego lite.. :) . .. haha

En tripp till krull står också högst upp på listan i början av nästa vecka.. :D    Jag lovar.
     tänk om dygnet bara kunde ha lite fler timmar.. så kanske jag kunde hinna med mitt liv. denna veckan har jag ju inte ens hunnit träna..    I need Jullov.. eller i alla fall några dagar ledigt..

image50


Det är sjukt hur du får mig att känna., hur du gör mina dagar så mycket bättre och får mina svåra dagar att kännas lika lätta som luft..    I need you like a heart needs a beat.    Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: K

Smala sussie... ååh, vilka minnen. lätt bästa filmen :D

2007-12-14 @ 16:35:17
Postat av: Carro

håller med dej tjejen fan vi borde uppfinna en såndär masikn som kan skapa mer timmar på dygnet ! åhhh va bra de hade vart.
love

2007-12-27 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0