helt ärligt från hjärtat...

..kan jag säga att Julen inte är min favorit årstid.. okej, .. fine, det hade kanske varit mysigt om man inte hade haft så mycket att göra, visste vad man skulle hitta på för bra julklappar till alla, alla andra flydde stan när just du behöver julshoppa (visst jag gillar mycket folk va, men ibland blir det föööör många).. och när inte sakerna man har tänkt ut så bra finns, är bristningsgränsen mycket nära !!! ...   Suck..

Men vi får väl se om det löser sig i morn,, annars tänker jag julstrejka.. jupp, det tänker ja.

Ska bli mycket skönt med några dagar ledigt i alla fall...   Känns lite avigt att inte ha långt skönt jullov, utan bara lite ledigt. har inte riktigt vant mig än. . knepigt.. 

Ledig i morn med, men eftersom jag är som jag är (och det vet ju de flesta va det innebär vid det här laget). så åker både datorn och aktuellt pärmen och en del jobb med hem...    I know..

I morn ska jag gå in för att komma i lite julstämning, jag ska verkligen försöka..

och i eftermiddag blir det dressyrlektioner och eventuellt lite egen träning också.. inte illa.

sooooo boring, but what the fuck.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0