Undrar hur det skulle kännas, allt jag kräver är en dag ?

Då va ännu en underbart helg med underbara människor slut.,  man ska njuta medan man kan och det har vi gjort till max.    Uddevalla Grand Prix  of Sweden (alias Motocross VM 2007)..  Sumering  - toppen !    Duktiga som aldrig förr var våra svenska pojkar och flickor, lider dock med elin, men hon kommer igen :P  . 
    Det är lite sjuukt häftigt va, man blir nog lite skadad, men de är häftigt asså, de är en sak som är säker.. 

jahopp, då va man boss i 2weeks..  vet inte riktigt vad jag tycker om att både mamma och pappa är på andra sidan jordklotet. de är verkligen värda varenda minut av semestern. . men jag kan inte hjälpa det, jag har blivit blödig på senaste ( vilket bevisar att jag inte är iskall och hård som sten). jag gillar helt enkelt inte allt ansvar.. Jobbigt värre. Hundar, hästar, hus, barn och jobb liksom..  Det blir tomt när de är borta. Jag är ett äkta kontrollfreak jag vet det, det är det är väl därför, jag kan inte ha koll på allt samtidigt, särskilt inte när halva familjen inte är inom räckhåll..  Men jag klarar  mig, det gör jag ju alltid på ett eller annat sätt., men ändå. 
    ett hål i hjärtat och ett stenblock på varje axel.. 

Undrar hur det skulle kännas om man skulle kunna släppa kontrollen på och över precis allting i alla fall för en dag., då kanske jag skulle lära mig att sedan succesivt släppa kontrollen en liten bit i taget.  det må låta löjligt men jag blir snart knäpp... psyk nästa.

I never do the same stupid mistake twice.,
men det är ju som sagt undantagen som bekräftar regeln och vi vet ju alla hur det brukar sluta.. Fast jag lär mig.,

Make my world spin .  so fast that it´ll never stop. 

Gabbie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0