Ingen kommer undan smärtfritt..

Idag har jag bland annat varit och shoppat lite till mig själv, somliga kallar det köpt / falsk lycka. Jag vet inte riktigt vad jag kallar det, dyra vanor men det gör ju mig glad för stunden i alla fall.. så bra.

Ibland kommer ångesten krypande, sakta men säkert tränger den sig på., ju högre upp du klättrar desto hårdare faller du nästa gång tyvärr.,  det är som om du sitter fast i ett gummiband som håller tillbaka dig mer och mer ju längre fram du kommer, för att komma över tröskeln måste du vara mycket stark, har du tur så kanske gummibandet går sönder och så är fri eller så slungas du tillbaka hårdare än någonsin och du ska vara glad om du inte slår dig medvetslös., alla sår sätter sina spår, ju djurare såren är desto större blir ärren.. det enda du kan göra är att resa dig upp och ta nya tag.  försök du att spela oberörd men ingen skulle någonsin tro på dig.  alla sår gör ont, mer eller midre.

Aldrig förr har jag kännt mig så värdelös som jag kände mig då, men det har vi glömt nu..  

Kommer att bli sjuukt ball till helgen om det blir Uddevall och VM.,  och om vi är hemma är det också party på hög nivå. Lätt bäst !   men först jobb, jobb och lite mer jobb... dränkt och begravd i jobb., enda fördelen är att man slipper överröstas av sina tankar, det har vi inte tid med här..

Någon gång måste jag släppa kontrollen..,  datumet är dock ännu obestämt (likaså år)  den dagen den lyckan.. 

Gabbie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0