Allt går såå fort...

varför måste tiden gå så fort hela tiden ??    kan den inte bara stanna till för ett litet tag, bara så att man hinner njuta lite, innan allt går vidare.. 

Helmysig dag.. såå soft.. det där med brännboll gick ju sm det gick men annars va de ju trevligt värre. deg och käk.. :D 

Ibland blir man så trött på allt, behöver bara komma bort från det ett litet tag.. bara en liten, liten stund.. .

Tänk att jag tar studenten i övermorn, shiiit va fort tiden går.. känns så konstigt..  det vill liksom inte smälta in riktigt.. vi kommer att få världens ballaste onsdag i alla fall ;P  sen att man lär vakna på torsdag och må jättedåligt och ha panikångest är ju en annan sak, men vi förtränger det tills vidare..

såå svårt, ibland är jag så feg.... och ibland vill jag mer än vanligt.. samtidigt som jag nog egentligen är mest rädd.. suuuck.. 

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0