Deeegigt värre..

Idag är huset verkligen såå tomt, eller ja, just nu i alla fall.. fast en helg ensam då och då kan vara riktigt skönt, kände att jag nog behövde det nu..  Jobb i morn, rätt kul ändå. tur att de är roligt att gå till jobbet annars hade jag nog dött..

      Världens mysigaste kväll igår, den tjejen betyder otroligt mycket..  bio och seriös fika, inte dåligt. eller ja, huruvida den va seriös eller inte kan väl diskuteras, planerad i alla fall.. sjuukt bra film dock. .  -Perfect Stranger 

Var är mitt sommarväder, de är ju höst ute !!  träden är göna och gräset växer, men det blåser och är kallt, vad är det här ?

Jag tror jag vill...  

Såå tomt när hon åker bort.. konstigt.

Have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0