Naajs..

Myskväll i går med lillsyrran, lite girltalk där ja.. mycket trevligt.  :D  Nedräkning till första helgen i juli.. wooho..

Våran klass liksom, va hände där ?  haha..

    Jag hatar verkligen när saker och ting inte går min väg, speciellt när jag inte kan göra något åt det heller, så frustrerande. . det hänger nog ihop med min avsky för att förlora och tappa kontrollen.. Jag är rädd för att misslyckas, det får mig att känna mig värdelös, som om någon har tryckt ner mig genom marken..   terapi nästa, jaa..

det som ligger dolt i djupet kommer alltid upp till ytan förr eller senare,.   Ibland behöver man simma till botten för att ta sats och få fart nog att komma upp igen..  det är tragiskt men man behöver släppa taget om det förflutna, man behöver inte glömma eller förtränga, bara gå vidare... letting go of the past isn´t always easy though, cause holding on feels so good .  And you can never know what the future has in mind.
                  Den som inte säger att förändringar är skrämmande ljuger..  att ta ett steg framåt är en chansning, man vet aldrig vart foten hamnar, man står på ett enda ostadigt ben och känner sig minst i världen., men man kan dock alltid ta ett steg bakåt och hamna på trygg mark igen. tack o lov..

Visst tror jag på ödet, men jag tror också att varje människa kan, till viss del, påverka sitt eget öde.  Man kan inte bara sitta passiv och vänta på en mening med att saker och ting ska ske, man måste hjälpa till lite på vägen och skapa sig sin egen mening. 
När du sedan har gjort det och skapat dig en mening med livet och kommit underfund med både det ena och det andra kommer ödet visa sig och lägga till en 
sista touch.

"Drömmar levereras en storlek för stora så att vi kan växa in i dem"

Good night, sleep tight.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0