Notes about...

Jobbig dag,.. fika gånger tre och några vändor på stan.. Ibland är mitt liv såå ansträngande :P   men man blir trött ändå, ansträngande att prata med vänner..  soft att vara i skolan utan lektioner, komma och gå lite som man vill.. välja fritt vad man vill hitta på härnäst, och eftersom vi är som vi är så FIKAR vi ju såklart, vad annars liksom?

Bara 9 dagar kvar tills man har gjort sitt i skolan, är dock klar med allt nu, men i alla fall., slutar ju inte på riktigt förän nästa vecka. känns underligt måste jag säga,.   
                     Men de är bäst för vädergudarna att det blir sol på måndag när vi ska spela ÖlBrännbol.. wiee..  Sedan har vi ju såklart beställt sol till på onsdag.

"I don?t wanna se you with someone
I just wanna be that special one
Why don?t you let me in your life
I could be one big surprise
I set your fire, I make your wish
I just want one more kiss
They always say that you try to hard
If I only had the one right card"

                       Takida   - What if
(inga förhastade slutsatser nu, bara en av mina favvo låtar)

mitt liv skulle bli så tyst om musiken försvann.., fast då kanske man skulle höra tankarna och kunna lyssna till sig själv lite mer.. .  skulle kanske dock var en bra idé, någon gång då och då.

Allmänt osäker och frustrerad just nu, även om man glömmer och går vidare så sätter allt sina spår.. som har förmåga att dyka upp ibland, alltid lika olägligt..   Får helt enkelt försöka sväja stoltheten för ett litet tag..

dags att umgås lite med en av mina bästa vänner, telefonen.. Måste få en rapport om Pragresan ;)

Hugs & Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0