..Så det kan gå

Jag bjuder på den helt enkelt, man lever ju bara en gång.. 
haha, vilka kort, de blir bara värre och värre..  men vi är såå bra.. kommer leva på den kvällen länge.

snart studentfest :D And god knows what´s going to happen there, only time will tell .

Tänk att en så liten, och egentligen obetydelsefull handling, kan få en att må så bra samtidigt som den där lilla ynkliga handlingen kan få en att tappa allt vad leende heter när den uteblir.  Bara en sådan liten sak.  
    Egentligen är jag inte så känslokall, jag kan ibland bara ha lite svårt att uttrycka mina känslor, samtidigt som jag är utomordentligt bra på att dölja dem.  När allt kommer om kring är jag ganska känslig,. det beror ju givetvis på vad det gäller dock.  men skenet bedrar, tro mig.

Jag vet inte vad jag vill tycka, vad jag borde tycka eller vad jag tycker förtillfället.. om vare sig det ena eller det andra. eller ja okej, jag vill inte ha fysikprov på 450s på onsdag, men om man ser utöver det..  För många saker slåss om mina tankars uppmärksamhet samtidigt, och de har svårt att bestämma sig för vilken av sakerna som de vill fokusera på mest.
 
"Men ett riktigt schysst järnrör kan man slå världen med häpnad"

God kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0