Thoughts...

Jag har kommit på att jag hatar söndagar, i den allra största bemärkelsen, denna ständiga söndagsångest som alltid kommer krypande.
 Bra att gabbe inte tänker på onsdag eftermiddag att hon ju inte ska till skolan mer resten av den veckan, så hon glömmer alla fysik böcker iskolan och inte kommer på det förän spriten börjar lämna kroppen på fredag kväll. då lagom till kvällen kommer hon till insikt med att hon inte kommer kunna börja plugga på provet förän på måndag vilket blir jobbigt eftersom provet är på en hel 150p kurs på onsdag.  I bland är hon inte så smart som jag trodde., men, men shit happens,.. det löser sig alltid (vilket jag är bra på att upprepa så många gånger för mig själv att jag till sist tror på det och går och tar en kaka för att jag säkert har gjort något annat bra)

vilken deghelg asså :D , har verkligen inte gjort något ansträngande överhuvudtaget sen i torsdags, om man inte räknar med att jag varit ute och gått några gånger (då i endast i slomotiontakt, för att hundarna ska ha möjlighet till att kissa på varj stolpe). 

Duktiga syskon har jag däremot haft, syrran vann 1.00m klassen och brorsan blev 4:a i första svemo tävlingen, missa pallen med ett ynka poäng..  Grattis till dem..

Ja va ska man säga, ibland gillar jag att gå min egen väg.. trots alla "men".. och tur är väl det. Det är bra med råd men man måste lära sig sålla bort de dåliga och välja till vilka goda man ska lyssna..  After all it is your life and noone else is going to live it and make the choices for you, in the end it´s all up to you..

Måndag i morn (igen), och vem vet hur den slutar.. den som lever får se :D

Ibland är hon bra lillasyster, idag lagade hon mat till mig . ;)

image13






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0