Äntligen Fredag..


  Jag har kommit på att jag inte älskar vardagar, man hinner ju inget ! går upp vid 6, åker till jobbet, börjar 7, jobbar till 4 eller 5, åker till gymmet och tränar, kommer hem någongång runt halv sju. äter, duschar. klockan är 8 och man är dödstrött..  inte för att jag har något emot mitt liv, men det känns som om det bara försvinner.. dagarna bara går, fortare och fortare.. Läskigt..    Förut älskade jag vardagar, gick i skolan till ett, gick och fika, gick en runda på stan., åkte hem, tränade och åt lite, pluggade en del..   visst det är nackdelar med det med.. men det känns som om man hann mycket mer då...   jaja..  ja är ju en periodare så det går la över snart..

Idag är det dock äntligen fredag, känns inte som om det var längesedan det va söndag, men ändå. ikväll blir det myspys hemma.. med pappa, brorsan och gustav ..  och i morn blir det stan med carro hjärtat,. mys. :D

Fast nästa helg smäller det, då blir det party.. för då gyller Niclas 21 ! :D... eller ja, lite party blir det nog i alla fall..
   om jag nu bara kunde bli frisk någongång!  det hade ju underlättat så, om man kunde få sova lite på nätterna utan att vakna 4ggr/natt av andnöd, eller att det känns som om någon sitter och skär med en kniv upp och ner i halsen..   Vinter, inget jag gillar..

det blev mycket jag inte gillar här,, men något som jag gillar obeskrivligt mycket är Gustav.....   du gör mina dagar.!

love. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0