bredvid mig lyser solen..

  Sitter här och dricker morgonte.,, eller ja förmiddagste, det är ju trots allt tredje koppen idag.. och tittar ut genom förnstret och för en gångs skull lyser solen, tror det är första gången på en och en hel vecka..  :D

Helgen har varit toppen., mys.. Heldag på stan och café med Carrokrull i lördags.. och då menar jag heldag, som på gamla dagar. 4h på café, och ite vilket som helst, utan vårt älskade Wanselius. det är dock ite riktigt samma status på det längre, det kan ju aldrig bli som det va.. men myspys va det..  min pärla, vad skulle jag göra utan henne, som två blåbär som växer från samma gren.. vi e lika. kärlek till henne.   vi kom på en sak, vi saknar våran Karro !!!!    bara så du vet karro, du är saknad..  bara flumma på café och ringa fast klockan är halv 12 på kvällen för att man behöver ett smakråd.

    och sen på lördagskvällen hade vi lördags mys, jag och gustav och eftersom vi va helt ensamma hemma passade vi på att springa omkring nakna i hela huset.. haha.. kanske inte riktigt sant, men det kunde varit.. ;)

Nu har jag passat syrrans häst i 4dagar, och hur mycket jag än saknar dressyren, hästarna, ligga ute och tävla och träna så saknar jag inte att vara så låst som man blir...

Ibland blir jag så trött på folk.. att de orkar hålla på ?   poor mammi... jag hade blivit vansinning..

ut mot utställningen och kameran..

over and out. ♥

Kommentarer
Postat av: K

Jag saknar er också mina hjartan!!!!

2007-11-27 @ 03:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0