Man kan inte alltid bry sig om världens alla problem .

   I morn fyller jag år.. weii..,  äta tårta.. :D 
                   och idag fyller Carrosen från Borås 18år ! ett jättegrattis tíll henne !!   Och välkommen in i världen som myndig., Livet över 18år strecket är dock bara inte en dans på rosor.  Man blir ibland tvungen att hoppa mellan de olika bladen också..   Men jag klagar inte. :D

Om en stund börjar vårt öppna hus, mer korrekt kl 12.. Så jag ska strax åka ut och fixa det sista., dvs. Kolla för femte gången så att alla handdatorer och vanliga datorer samt prissystem fungerar..  Men det ska nog inte vara några problem.  Samt att alla 3000artiklar har rätt pris.. Börjar känna pressen nu. För vem drabbas om det inte funkar ? gissa...

   Problemet är vad jag ska hitta på för klädsel till i kväll... Jag har verkligen mycket kläder men jag har ändå alltid samma problem varje gång jag ska gå ut eller liknande.. ?  I-Lands problem, jag vet. men ändå.

Ibland förstår jag mig inte på hur det kan vara så stor skillnad mellan killar och tjejer, Tjejer tänker och kommer ihåg, medan killar agerar och glömmer och går vidare, det är väl en faslig tur att världen inte bara består av tjejer. kan ni tänka er hur det skulle se ut ? Alla står i små grupper och fnissar, grämer sig över gammalt groll och tittar ner på varandra för att må en aning bättre själv,  Ibland borde inte heller  tjejer inte lägga så stor vikt vid småsaker.  Jag säger dock absolut inte att man måste älska och vara älskad av  alla, det är en helt annan sak.

Min älskade kamera åker nog fram idag, Den ligger ju på utställningen.. det blir kul :D  Får se vad resultatet blir.. mycket spännande. ;)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0