Positiva vibbar här ja...

    universums absolut segaste dag,. jag börjar tvivla på att den någonsin kommer att ta slut.. men låt oss nu hoppas detta i alla fall...  huvudet väger 150kg för mycket, näsan är mer täppt än vanligt (och det säger en hel del!), det är tungt att andas och vaderna värker...  tur att jag snart ska åka hem och bli ompysslad.   ;)

     Idag har jag kommit till insikt med en sak, tänk om man hade lyssnat på datalektionerna i skolan !  va mycket lättare mina excel projekt hade gått då ! !  anslutningar, formler, och varningsmarkeringar..   Jag vet ju precis hur jag vill ha det om jag vet hur jag ska göra, men det hade ju varit bra om beskrivningarna stod på svenska och inte någon blandning mellan grekiska och matematiskadatatermer... vilkor1,villkor2 och baserat på diverse summor och blablabla.... suuuck.
      men jag får väl slå en signal till  "dataPer"  i morn..., han skulle ju ringa tillbaka till mig idag.. ,men gjorde han det. näpp...   morr.

   Det är väl ändå lön denna veckan ? ... yees, ännu ett nytt försök till att hålla min budget.. en lottovinst hade inte heller suttit fel just nu ! jag längtar såå otroligt mycket tills vi ska åka iväg.. !  såå kul..  Det är ju förövrigt därför som jag överhuvudtaget gör desperata försök till att hålla en någorlunda budget..  men det löser sig (här ljuger vi tills vi tror oss själva så går det ..)              ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0