Soon, very soon, it will happen !

 yeees, precis. om en liten stund ska vi styra lilla älsklingbilen mot Krull (alias Carro).. det var alldeles för länge sedan nu. men idag, Back to old times...  Den tjejen va, hon e bra, riktigt bra... :D 

   Som om jag har mindre träningsvärk idag, näpp... eftersom jag begav mig till gymmet igår med så lär jag få lida ett tag till, benen börjar lätta nu. ( jag kan nästan både sätta mig och resa på mig idag).. istället har jag idag lite svårt att lyfta armarna,. då vi har tränat både armar, axlar och mage denna veckan också.  
   Och ni som känner mig vet att jag aldrig, ALDRIG, skulle göra något halvhjärtat eller ge upp för den delen heller och sämst det skulle jag aldrig erkänna mig att vara ( det är jag dock aldrig heller ) så min vilja va, den är det absolut inget fel på, jag kan alltid göra mer än vad jag egentligen orkar och jag vet, det straffar sig.. men va fasen. 
     Jag har en vilja av stål...

I princip så skiter jag fullständigt i vad folk tycker och tänker om mig,  visst lyssnar jag till mina nära och kära och ber om smakråd och sånt.. Men just att lägga vikt vid vad folk säger och har för åsikter om mig, det växte jag nog ifrån när jag gick ur skolan tror jag.  Jag går inte in för att imponera på folk eller för att försöka få dem att tycka om mig, Jag är mig själv och kör mitt race och det funkar alldeles utmärkt.   Jag må ha växt mycket som person det sista halvåret, men jag kommer då aldrig någonsin att bli vuxen..

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0