Dagen djup ur sängvinkel...

Det finns en fagrare glans någon annan stans,
du får hoppas som om himmlen fanns
... - Lars Winnerbäck

Nu ligger jag här i min säng igen och filosoferar, eller ja filosoferar kanske inte ar rätta ordet, tänker på mitt liv i allmänhet,..typ (som bortsett från knätt och att två av mina pusselbitar som gör min hel inte ens befinner sig inom samma landskod, är väldigt väldigt bra)....   Tänka,, det va ett tag sedan som jag gjorde det sist., i alla fall i de djupare banorna.. jag vet vems förtjänst det är och det är såå himla bra.  prata är lite bättre än att tänka i sin ensamhet, då får ju ingen reda på vad du tänker och kan hjälpa dig.. LOOVE

Man slutar aldrig att förvånas., vissa har verkligen mentala störningar som gör det svårt att förstå saker som folk säger till dem.

Mycket är annorlunda den här hösten, på många sätt är den såå mycket bättra än många andra höstar., det enda jag saknar är dagarna vi gick ut från skolan runt halv 12 (för att inte återvända mer den dagen), och gick 20m för att dricka kaffelatte och äta vaniljbullar i våran bruna, slitna plysch hörnsoffa, för att ägna de kommande 2timmana att snacka skit blandat med djupet i våra liv., mellan alla kuddar..   :D  Wansélius in my heart ! 

Har varit och fixat naglarna i dag,, dem e sååå himla fina.. weiii !

Ooooch pappa lämnade sverige för kina i morse.. suuck.. 2weeeks... och hur länge sen va det han va där, 1½ vecka sen.. helt sick..

over and out,. for now. 


 

Kommentarer
Postat av: Karro

Gabbe bast blogger is back! hoppas pa en spannande fortsattning :)

2007-10-18 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0