Nowadays I really like Sundays .

Nu är det snart  tid för våran (nästam kontinuerliga) söndags frukost, eftersom ingen av oss har  speciellt stora ambitioner på att resa sig upp ur sängen för att tillaga frukost, brukar vi spendera söndagsförmiddagarna kvar under täcket för att efter ett antal timmar ge vika för våra pratglada magar och hoppa in i duschen för att sedan bege oss ut (oftast till Kungsmässan) någonstans för att äta frukost!  ...  det är så mycket godare när man slipper laga den själv, utan bara får det på beställning. ;)

Söndagseftermiddagarna har blivit så underbara det senaste.. Man, eller i alla fall jag, har ingen riktig söndagsångest som grundar sig på
  att man druckit alldeles för mycket alkohol (händer dock men nu får det inte samma konsekvenser
        och sovit lite för mycket (vilket innebär typ hela helgen)
   och pluggat lite för lite (det innebär det samma som att inte ha börjat på skriva på veckans arbetesinlämning eller över huvudtaget börjat plugga  på något av veckans två prov).  Dagens södagsångest består endast av att det är fruktansvärt jobbigt att behöva ställa klockan på 6:00 ..(vilket är jobbigt nog bara det men inte ens jämförbart).. 

Fast idag är det bra kallt ute !!   Mina tår gillar inte när det understiger 15grader (inte resterande delen av mig heller för den delen, men men.. en vacker dag ska jag bosätta mig i ett varmt och behagligt klimat., för detta är lite som självplågeri)

Tänk att det skulle bli såhär och att det kunde bli sååå BRA...

dags för duschen.. over and out.. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0