att känna sig som en "voodoo doll" ...

då snackar vi boktavligt talat., det är så man känner sig när man ligger där, ensam i ett litet rum på en massagebrits med omkring 10nålar istuckna lite varstans på kroppen.. 
      det surrar i hela vänsterbenet när han vrider i en nål (som jag antar träffade precis på rätt nervpunkt), och nålen som sitter på insidan högerfoten gör att det värker lite smått i hela benet., nålen i vänsterhandled bränner, och alla nålar i vänster foten snurrar och bränns lite lätt., man känner sig allmänt dåsig och man fylls av en konstig känsla., att några pyttesmå nålar kan få en hel människokropp att reagera.. märkligt och skämmande på samma gång., jag förstår det inte riktigt, men ändå går jag tillbaka varje måndag, och lägger mig där ensam i det tysta, lilla rummet nästan avklädd och jag lyfter huvudet och blir lika förundrad varje gång jag ser min kropp invaderad av nålar.. där ligger jag under nålar i 40minuter och sedan går jag därifrån och tar bilen hem igen,. som om ingeting hade hänt.. allt för att komma tilbaka efter en vecka igen.
    men jag mår bra, det får mig att stressa ner, magen har inte gjort ont på 2veckor, ryggen har heller inte värkt och jag har kännt mig piggare.. men helt ärligt så vet jag inte. jag går alltid därifrån och känner mig lite smått förvirrad och ganska trött, som om man kom från ett pass på gymmet, fast ändå inte..

faschinerande...

image308

ingen vet vad som väntar bakom dessa väggar..

Kommentarer
Postat av: Miranda O.

coolt! Vad kan man "bota" där förutom stress? Har vart sugen på att testa det där med nålar, men lite läskigt verkar det ändå. (trots att man är både piercad och tatuerad :P wierd)

2008-04-22 @ 15:27:01
URL: http://mirandao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0