bläääääää!

jag är så trött på att blogg.se inte kan funka ordentligt någon endaste gång !!!!!   så segt.,

jag har kommit till insikt med att jag suger på att redigera kort.. jag begriper mig helt enkelt inte på photoshop..hur jag än gör får jag det inte att fungera.. funkar liksom inte, jag lyckas inte ens klippa ut delar ur bilderna ! helt sinnessjukt..  okej det e på engelska va, men jag fattar ju vad det står, jag fattar bara inte hur man ska göra.. det lilla jag lärde mig på webbdesignskursen i 3:an, e som bortblåst.., även om den höll på i ett år, så kommer jag inte ens i håg hur man gör en liten knapp eller mixtrar med texterna..  så störande att vissa saker fastnar och ondiga saker minns jag hur länge som helst, eller i alla fall väldigt länge., medan andra saker bara vägrar fästa ??!!!!!    sååå kasst.

men jag ger upp.. i alla fall för stunden.. kanske ska leta upp min "lär dig photoshop"-bok...,  vid ett senare tillfälle.

suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0