den snyggaste T-shirten ! dagens outfit helt enkelt...

image321

     

som sagt, den grymt snygga t-shirten kommer från LA culture (och givetvis köpt i LA..)
lika så koftan,. från forever 21
och jeansen från Abercombie & Fitch (där dem förövrigt villa att jag skulle börja jobba.. mallig . )
ooooch skor... behöver jag ens säga det.. näpp, men de år i alla fall inköpta i Manila.

jag är helt klart en "jeans-och-t-shirt" tjej,. med en hel del inslag av klänningar..
och förövrigt nyfräsch i håret efter ett ack så välbehövligt besök hos frisören igår.

en liten del av gårkvällen spenderades även på mölndals crossbana, kallas Blixås... 
det va grejer det,. vill jag lova ;)

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Fint med flera armband.
=)

2008-04-25 @ 09:05:03
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0