en kalenderflicka..

på sätt och vis, jag gå ju ingenstans utan min kära, special beställda kalender och jag skriver ner allt, nästan precis allt..   det sitter i sen skolan, mitt och krull's största nöje under lektionerna va att sitta och kladda och skriva ner saker i våra kalendrar, nördigt ja vet..  men det va väl ungefär den nyttan vi gjorde..  vi fick dock en del pikar för detta.. men va fan, vem bryr sig.. jag skriver fortfarande ner allt. och jag vet att carro gör det med.. hon diggade nämligen min nya almanacka skarpt.. den är cool.

om jag blev glad när jag hittade sidan personlig almanacka !

  

en skräddarsydd almanacka bara till mig ! det kan ju inte bli bättre..



  
  

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)

2008-04-23 @ 10:21:53
URL: http://www.jessi.se
Postat av: K

jaa, visst är sidan underbar!!! Och jag kan faktiskt inte tänka mig någon som passar med en sån bättre än du :) Den bästa skall det bästa ha!! :D

2008-04-23 @ 14:52:41
Postat av: issa

sjukt snygg ed hardy sjal , vart hitta du den ? love your blog btw

2008-04-23 @ 16:22:54
Postat av: lindaskrinda

helt grym bra att du länkade till personlig-kalender sidan!!!! för jag är nämnligen likadan,
mitt liv skulle gå under utan min kära kalender ;) haha.
ps, du är GRYMT snygg på din presentationsbild.
hoppas allt är fint tjejen! kram&puss!

2008-04-23 @ 23:27:45
URL: http://lindaskrinda.blogspot.com
Postat av: Faten

Måste säga att en var en riktigt bra sida.. nu ska jag härmas lite med det!

2008-04-29 @ 11:53:00
URL: http://mrsf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0