feelings at the moment..

idag känner jag mig i allmän obalans..  verkligen..
   ville bara få det sagt..  

(även fast jag va grym på jobbet idag, bygga om/upp utställningen..jag, pappa o gustav, vilket team :D . kommer gå toppen på söndag när alla buketten-butiker kommer,. och det har gått toppen i veckan med alla blomsterland i veckan ;)..)

så idag ska jag bara ha mys kväll med gustav, och jag tror även att niclas kommer göra oss sällskap sen.. 
    mysfredag helt enkelt.. kan det bli bättre ? nope, inte idag..

trots detta kan jag fortfarande inte fatta att jag e hemma och allt är som vanligt igen.. känns inte som vi har varit borta överhuvudtaget.. wierd.. känns sååå avlägset.

that was it..
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0