förlåt...

nu är allt bra igen,, det känns bättre och jag och pojkvännen ska åka in till stan en sväng och bara mysa :D
  det kommer bli en bra valborg för min del...  först ska jag käka något, för jag har fortfarande inte käkat lunch och det börjar kännas nu.. magen kurrar.

allt löser sig för eller senare även för mig.. jag tänker på william, . då känns det bra, det löser sig.. jag kommer komma tillbaka till min toppform..  och bortse från ångesten..
förr eller senare så..

glad valborg på er allihopa :)

Kommentarer
Postat av: mamma

allt löser sig, vi fixar detta med som allt annat.
man vi måste börja från början tillsammans, ta de bara lungt.
älskar dig mest puss

2008-04-30 @ 14:33:07
Postat av: Anonym

allt löser sig, vi fixar detta med som allt annat.
man vi måste börja från början tillsammans, ta de bara lungt.
älskar dig mest puss

2008-04-30 @ 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0