Gårdagens shopping..

här  kommer ett litet smakprov från gårdagen shopping. (för mammas och syrrans skull ;)., jag vet att ni e nyfikna).. gustav tycker nu att jag är en mupp bara för att jag lägger ut detta, men just idag känner jag inte för att bry mig. så det så...

  

conversen är också glittriga, men det syns nog inte så bra, det är också guatsv som har proffssnörat dem ;)



och hur coola är inte dem här !! tigerrandiga, tvådelade med päls !! ;) vans., det va dock inte bekväma, men vadådå? fin får lida pin, min vänstra stortå kommer att dö bara., men va gör det med en stortå mindre ;)

köpte också en kofta, ett par jeans och två toppar, grymt fina.. med det lämnar vi åt fantasin, eller vem vet ? ;)

dags för nya shoppingäventyr i Santa Monica.

Kommentarer
Postat av: nathiis

AAAAAAAAAAA
JÄKAR VA SNYGGA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR :D:D

2008-04-03 @ 21:02:29
URL: http://nathiis.tjejsajten.se
Postat av: nathiis

AAAAAAAAAAA
JÄKAR VA SNYGGA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR :D:D

2008-04-03 @ 21:04:39
URL: http://nathiis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0