hejhopp

ny dag, ny äventyr... måste passa på nu, tiden rinner iväg, bara några få dagar kvar nu .. till måndag, då planet lyfter från LAX 16:30 local time ;) ..  idag bär det i alla fall av upp mot Hollywood och Melrose avenue.

   igår va vi grymme trötta när vi kom hem, så det blev ingen datastund utan det blev soffan direkt.. men vi spenderade i alla fall hela dagen i Santa Monica, va på applestore (jag fick mig en Ipod, röd för den som undrar, och lite andra saker till pappa, och besöket gjorde ett lite för stort hål i plånboken faktiskt)..  vi shoppade även lite andra småsaker., men inte överdrivet mycket ändå.. måste börja tänka på hur vi ska få packat ner allt., men den sorgen kommer på söndag !

annars skriker mina naglar förtillfället på hjälp ! och mitt hår vill inget hellre än att gå till frissan !! det är två saker som står högt upp på listan när jag kommer hem ;)

dags för frukost .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0