I'm sitting in my room with a needle in my hand..

igår va det dags igen., ta bilen in till stan och promenera i fem minuter upp till kungshöjd, för att sedan kliva in genom de gröna dörrarna och lägga sig på massagebritsen i ett av de tomma, kalla rummen med lysrör i taket.. vänta på att han ska sätta i nya nålar lite varstans på min kropp.. lyssna lite på min mage, som förövrigt fyller hela rummet med diverse ljud (förbannat synd att jag har så svårt att första vad den säger bara, då hade allt varit så bra) för att sedan slumra till lite i en halv timme. gå ut genom de gröna dörrarna igen, promenara tillbaka till bilen samma väg som jag kom.  som sagt, det var ju måndag igår..
image351

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0