Lärorikt..

Jag har insett att jag inte kommer kunna bli vare sig modell (skulle behöva växa på längden och tappa 10kg och vara fotogenisk), sångerska (för det kvävs ju i alla fall en hyfsad sångröst, och det är synd och säga att jag har..), pilot (för det måste man gå igenom en hälsokontroll, o´ch som om jag skulle klara mig godkänd ur en hälsokontroll.. haha).. eller veterinär (för då krävs 20,0 i betyg på naturlinjen, gick visserligen natur, men 20,0 liksom ?)  jag har insett detta, jag har kanske bara valt att inte acceptera det riktigt ännu.. drömmarna jag hade som barn ligger allt kvar där bak någonstans.. även om de aldrig kommer bli verklighet.. 

    men jag vet att jag är grym i alla fall, för jag tänker bli bäst på det jag gör i alla fall,. och har väldens bästa pojkvän., motivation. gör att man vill sätta upp mål och går upp varje morgon.

naglarna fixade i morse också,. i sista sekunder.. dem gör sig bra på ratten i min snygga bil och till min nya väska och plånbok.. det blir pricken över i:et, man känner sig fin :D

det känns konstigt att behöva komma ner på jorden igen.. börja jobba., inte kunna ses 24timmar om dygnet längre.. märklig känsla, som om man går i en bubbla och någon annan fortsätter att leva ens vanliga liv, och man själv sitter övanför och bara kollar på...

i helgen ska jag vara aktiv med min kamera, om det är fint väder med andra ord. och i kväll ska jag tvinga mig ut och springa, hur trist jag än tycker att det är, och oavsett hur dålig min kondition har blivit.. jag bara ska helt enkelt.

so long friends..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0