min bästa filmlista!!!

sitter här och kollar på The Reef, för fjärde gången på två dagar, och skrattar lika högt åt allt fortfarande, trots att jag har sett allt 4 eller 5ggr nu.. men va fan, det e ju lika roligt varje gång ! :D
   så den är lätt tillagd högt upp på min "dessa filmer älskar jag och kan se 3ggr om dagen"-lista..

högst upp ligger:    Surf's up
                              2:  Skattkammarplaneten (!!!!)
                              3: Ice Age 1+2
                                    (jag råkar veta att det snart kommer en 3, släpps i USA i sommar)
                              4: (NEW) The Reef
                              5: BjörnBröder
                          
    sen finns det mängder mer, listan kän lätt göras lite (lite mycket) längre.. men det här är i alla fall topp 5, och dem är grymmast...   (Smala sussie ligger på en annan lista ;) .. )

just so you know ;D

Kommentarer
Postat av: K

heeey vad hände med smala sussie?!

2008-04-14 @ 03:10:34
Postat av: jag..

haha.. den går inte i samma genre,.. den e la inte aminerad eller `;) hehe

2008-04-14 @ 07:59:02
URL: http://gabriellahennings.blogg.se
Postat av: K

äääh smalasussi passar på alla listor ;)

2008-04-15 @ 03:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0