mys, shopping och fika i solen

Igår hade jag och mamma en sådan där riktigt mysdag, som bara vi kan.. ! med skvaller och fika. hur underbart som helst !!  vi gick i affärer., mamma köpte en jättefin blus från odd molly och annan.. och som vanligt tror ni jag kom hem tomhänt ??  nä tänkte väl det., helt sjukt.. två nya favvisplagg, varav en grå klänning, hur fiiiin som helst !

image258

till slut satte törsten in och suget efter fika blev outhärdligt, så vi slog oss ner på Café Kosmos. och vet ni va ??

image259

för första gången 2008 satt vi på en uteservering och solen sken (!!). som sagt, helt underbart..kunde inte varit bättre,.  och jag gillar min nya skinnjacka skarpt. ;)

en ny fuktighetskräm till ansiktet från clinique och en concealer från kanebo fick också följa med hem :D , båda verkar riktigt bra faktiskt !..

som om inte det var nog så avslutade vi kvällen med några kilometer löpning i fontin !!   säger ju det, här ska det kommas i form.. känns bättre och bättre, men förtillfället lever jag med konstant brännande träningsvärk!!

chiao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0