när vi ändå är inne på kalenderflickor...

måste jag bara säga att jag diggar skarpt min väggalmanacka som jag fick av Krull i födelsedagspresent förra året.. hon hade skickat efter en specieldesignad kalender med roliga kort från året som gått.. !  den är så himla fin,, det va en toppen present, den pryder nu väggen på mitt kontor kalasbra. :) och jag blir lika klad varjegång jag kollar på den., just detta kortet är från när vi tog studenten förra året, sen finns det en salig blandning av kort från balen, utgångar, sommaren, spexkort m.m... hon lyckades få med allt..  ett toppenbra födelsdagspresent-tips ;)

image315

världens bästa familj posar så snyggt framför kameran med t-shirtar och hela kittet. ;)
så bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0