så lika är vi väl ändå inte ??

min lillasyster kom förbi jobbet en sväng igår, och vi passade givetvis på att fula oss lite med kameran ute i det fina vädret en stund.. man får ju liksom passa på ;)

image317

se där.. så himla lika är vi väl ändå inte när allt kommer omkring ??  man ser la kanske att vi är syskon det kan jag ju förstå med annars.. nope, inte enligt mig är vi inte så lika i alla fall,., inte enligt våra nära och kära heller, men jag vet inte. hon är ju trots allt tre år yngre., och jag står till vänster om ni nu skulle ha svårt att urskila detta..   ;)

     

min lilla fotomodell till lillasyster.. inte illa.. ;) lite lika kanske vi är då, till utsidan i så fall, för annars är vi rätt olika, . men kul har vi om vi gör något ;) vi e ju trots allt syskon.
SyskonKärlek ..


Kommentarer
Postat av: K

Njee, inte jättelika. men super vackra båda två!!

2008-04-25 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0