yesterday I told you...

it was a good day, a really good day. !   även om det va sjukt mycket att göra igår, och jag hade fullt, riktigt fullt upp. från klockan 6 på morgonen till ja gav upp 5 på eftermiddagen... så kändes hela dagen som en toppendag.. kan inte riktigt sätta fingret på vad det va men det va bra..

kanske va det för att jag träffade mitt krulliga hjärta (carro) efter jobbet..  vi har inte setts på 8veckor men vi kommer i samma tröja, samma örhängen och mörka jeans och vårat lockiga hår i tofs.,, det kan man kalla connection !!!  vi e grymma.. men det måste sett kul ut.. haha.. :D   

jag lyckades hålla humöret uppe fast min data praktiskt taget har gett upp nu.. igår hann jag inte mer än starta den för än den dog igen.. helt sjukt. men efter mitt desperata samtal till datakillen igår kommer han nu om en halv timma.

gårdagen avslutades även med löpning, som i går kändes bättre än någonsin.. trots att det var tredje dagen irad. :D  toppform va det ja.. sooon ;)

och idag är det fredag., det kan ju likom inte vara mycket bättre OOOOCH solen skiner !!


jag är lycklig, jag mår bra nu, riktigt bra..

Kommentarer
Postat av: M a r i a

oj men tack för tipset :) det var verkligen en bra idé du kom med!
Fast jag kanske borde skaffa mig lite erfarenhet innan jag ger mig i företagsdjungeln? Jag är ju trots allt bara en liten amatör...

2008-04-18 @ 15:56:16
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0