fukost en onsdagsmorgon...

Jag har burrat in mig i gustavs stora grå tröja (min favvis) som jag lånade med mig i morse.. den är mysig och luktar gustav.. ;) .     
      Jag har läst (ALLA) mina mejl och svarat på dem (nästan alla) . DRUCKIT PROVIVA  och nu har faktiskt gjort iordning grova frukostknäckisar proppfullda med avocado och så te :) mums..  en bra morgon helt enkelt.

  Det verkar hjälpa., magen har blivit bättre och inte skrikit en enda gång på 1 HEL DAG.. hoppet har precis väckts till liv igen. ;)  vad skulle jag gjort utan häsla & helhet ?

shoppade lite igår eftermiddag med syrran och mams. mys :) .. en jeansjacka och två par byxor., sjuukt läckert
 . nya favoriter :)  byxorna är grymma..  samma modell i två olika färger.. kunde inte välja så jag slog till på två par :)

Det är 6 augusti idag och Gustavs lillasyrra Linnéa fyller 18år idag..  världens största grattis till dig., om du nu läser detta :)

jag trodde aldrig att jag skulle bli lyckligt kär,
jag trodde aldrig man kunde sakna någon så himla mycket, så fort denne gick utanför dörren,
jag trodde aldrig jag skulle släppa någon så nära in på livet, .
     jag vet inte vad jag trodde egentligen när jag kollar bakåt..  tack och lov blev det inte så.,
Jag är förälskad upp över öronen . och det är sant: allt blir roligare när man är två !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0