kort&konsist

jag måste slinga håret, och toppa det, ytterst lite..   jag kan inte längre förneka det., det skulle helst va gjort igår om ni fattar vad jag menar. ;) .. KRIIIS.

och jag har mycket att göra, behöver en kalender (hur dum e jag som trodde det skulle gå utan liksom),. och snart en redbull också..  sen behöver jag komma på olika namn till nästa års påskserie också.   förslag är välkomna ?

sen skulle jag vilja att min kreativitet och fantasi återvände, vart tog den vägen  ?  

det var något mer jag hade tänkt på också...  men tankarna bara svävar om kring i mitt lilla huvud och försvinner lika fort som de kommer..

frisk luft kanske vore något.. nu ska jag i alla fall ta nya tag. mätt och belåten.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: anna

Min kreativitet känns oxå helt bortblåst :/

2008-08-18 @ 20:42:20
URL: http://pygmeanna.blogg.se/
Postat av: Karro

Namnförslag: namn på drinkar, typ dry martini, cosmopoolitan mm :) Annars är karro ett bra namn :)

2008-08-20 @ 08:57:18
Postat av: Magnus Egger

Ett massmeddelande MEN:



Är du en person med brett kontaktnät? Gillar du mitt arbete och mina resultat?

Har du en populär blogg eller kanske mycket vänner?



Jag söker en kundbokare, en person som vill sälja in mig som fotograf gentemot procent på jobbet.



Exempel kan vara att du via din blogg rekommenderar mig som fotograf och fyra personer bokar in sig för fotografering i studion, säg att två väljer Guldpaketen och två väljer Platina, vips har du tjänat 860 kronor!



Kontakta mig gärna via mail kontakt @ magnusegger.se om du har intresset!

2008-08-24 @ 17:58:36
URL: http://www.magnusegger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0