see you again next year..

jahopp.. då var det över för den här gången med. Formex höst 2008 kommer i morn bara att vara ett minne blott ..

det är min tredje riktiga mässa kan man väl säga., och varje gång är jag lika förundrad att man pallar, man går liksom bara av sig själv, på rutin. 
     det är upp tidigt, fixa igång allt, kolla så att systemen ligger uppe,.  sedan är det bara att sätta igång med att sälja och fixa med kunder och det ena och det andra. allt måste funka
      sedan börjar det bli eftermiddag, spritintaget ökar i takt med klockan för de flesta.
   mässan stänger, klockan sex eler åtta (beroende på dag) sen ska man shotta och tjöta med alla.,  tills våra så välbekanta vakter komme och kastar ut oss. (läs: släpar, tvingar oss att lämna utställarhallen. hehe) vi
        sedan dags för en 10minutare på hotellrummet för att sedan bege sig ut med kunder,.  käka och dricka..  sena nätter, taxi hem till hotellet, oftast inte före 2-3snåret.. 
   då är det bara att kasta sig i sängen och försöka sova till klockan ringer om 4timmar..  
SEN är det bara upp, duscha och på det igen...

samma veva i minst 4dagar...   vi har jävligt roligt, det har vi. jag lovar, inte många som slår oss. (!!!)  men det sliter..  och det jag skulle komma till va att varje gång jag sätter mig i bilen eller på tåget hem på söndag kväll är jag lika imponerad av att man har klarat det.. det är inte illa asså.!  jag kan förvåna mig själv helt enkelt. gång på gång..

rolle (min far och das king helt enkelt), carsten (är ju carsten helt enkelt, måste upplevas), puttefnask, dynamitHarriet (alias martina), mr magnus, peter, gustav (♥), roffe, anneli..     och så jag.

det är mässeliten i monter A20:30 i alla fall..   (mesta del får vi sällskap av M*3 också - marie, micke o micke ;) .. )

det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0