totalt meningslöst.

som börjar lida mot sitt slut., eller ja, på jobbet i alla fall ;)  Jag har precis påbörjat den sista halvtimman med en redbull (XL) stadigt vid min sida..   jag är nog den största redbull konsumenten i hela sverige., eller jag delar första platsen med niclas (vars bil man inte riktigt kommer in i utan att det skramlar redbullburkar någonstans.. haha) ..

idag har jag verkligen insett vad ihållande regn innebär..  för det har nämligen regnat konstant sen jag gick upp i morse..
.. höst, jajjemen..  jag vill bara krypa upp i soffan med en stor kopp varm chocklad..

ryggen är också den behandlad och mörbultad, så det står härliga till..  den skriker efter sängen just nu.  fick några nya grejer jag ska prova mot magen av peter i dag med.. än har jag inte gett upp..  

på något sätt inte här...

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

åh vad roligt det är att höra allas olika åsikter! det gör mitt val så mycket enklare i slutändan! :) så, objektivet är inge bra då? de tär en tjej till som har sagt det till mig så det borde ju stämma! tack så jättemycket för visat intresse!



ps. så heeet blogg! ;D

2008-08-04 @ 16:13:31
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0