new location, Koh Tao

 En halvsjosjuk batresa senare och tva och en halv timmas letande efter boende hade vi till slut kommit till ro aven pa koh tao.. och kanon blev det.. boendet e toppen och vi har hyrt moppe och tar oss runt lite overallt. .  hur kul som helst fast lite ovant med vanstertrafik, sa jag overlater korandet till den mer erfarna i duon ..

   idag har vi akt bat till Koh Nangyang, ligger lite utanfor den norra delen av on.. riktigt coolt faktiskt.. har hur mycket fina bilder som helst, men som sagt, de dyker upp vid ett senare tillfalle...

pa torsdag aker vi till bangkok.. och infor vara shopping rundor.. tror ni att det finns skoskavsplaster har ?? na precis,,,  bara vanliga kassa plaster.. och jag som inte kopte nagra innan jag akte.. fragan  ar om jag vill veta hur detta kommer att sluta..

   vi har hunnit med att spela en omgang minigolf idag med,, lite smakul.. men vem tror ni vann..  japp och dar forsvann det roliga, men jag slog i alla fall en holeinone :).

Det enda som aterstar nu ar fragan om jag vagar chansa pa att ata en , sa efterlangtad, bananpannkaka, och hoppas att jag inte e lika kanslig langre, eller om man ska avsta..  vet inte vad som vager tyngst riktigt.. de e ju saaaa goda..

  jag kommer forovrigt att se ut som en annanas nar jag aker harifran.. haha..

Over and out.
Later


Kommentarer
Postat av: K

hoppas att du shoppar sönder i b. :) och dokumentera alla inköp!!!

2008-02-19 @ 04:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0