up's & down's

Idag maste det vara typ 40grader och stekande sol har.. man vanjer sig latt vid detta klimatet har faktiskt...

      Det suger i min shopping gen just nu,..  den har inte matats pa lange.  den behover lite energi, och det kommer den att fa i bangkok och under storre delen av vistelsen i usa..   :D
(ja karro, du ska fa veta allt jag shoppar, promise!)

dagen har dock varit sa icke handelserik den kan vara.. och valdigt lugn, eftesom Gustav e magsjuk.. och visst det hander val sisadar 85procent av alla som aker hit,, men vi kunde val anda ha sluppit.. bla sager jag.
  men nu har vi preparerat med antibiotika, vatskeersattning, koltabletter, och magmedicin mot kramperna i magen. Lat oss nu hoppas att han e frisk till i morn,..  
 
   Det tar i mig att se nagon man tycker sa mycket om riktigt sjuk och inte kunna gora ett smack at saken..
foodpoisonig sucks..

Men vi klarar detta med. . . vi klarar allt.

Later.



Kommentarer
Postat av: mamma

en klen tröst är att de går över snart.
och som pappa skulle sagt,
de som inte dödar de härdar.håll ut
de va skönt och prata en liten stund förut.
puss och kram

2008-02-19 @ 18:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0