Allt&Ingenting

Låten som väcker känslor;  
    Dropkick - Forever

... för att han har den som signal när jag ringer.,,  det gör texten mycket betydelsefull.

men favvolåten just nu är ju ändå; (trumvirvel...)
         Deep blue something  - Breakfast at Tiffany´s

en annan sak jag har kommit på är att det gjordes mycket bättre musik förr, då va låtarna tidlösa, nu håller dem i någon månad, på sin höjd...   lite trist där. speciellt när man ska ge sig på att ladda ner och det ALDRIG finns från de grupperna man man vill ha, funderar på att gå och leta igenom någon gammal skivaffär någon dag.. men som sagt det ligger ju inte högst upp på prioritetslistan...

tog någon jävla twinrix spruta igår också ( jag liksom ?? , jag gör inte sånt)  .. dock mest för att Gustavs föräldrar skulle sluta oroa sig... så nu har jag i alla fall tagit en..   jag är inte mycket för det där asså.,, är mest till för att folk ska tjäna pengar på något.  Jag har vart i Asien 4ggr och förra året va jag och reste runt i massa fabriker och byar i kina, och det va inga bekymmer. pappa har ju bara rest där nere i 21år 5-11ggr per år och han har garanterat inte hälfen av de som läkarna tycker att man ska vaccinera sig mot, och han har bara blivit dålig 1gång !! av någon kyckling bakterie som man ändå inte kunde vaccinera sig mot..

Måste Ringa faster Maria i USA också i veckan och säga att datumen är satta nu.. :D !!!

Idag har jag varit grym på jobbet.., jag löser allt på ett eller annat sätt... bra där, ett plus till mig .

i eftermiddag bär till av upp till Vedum med mina crosspojkar, pojkvän och bror med andra ord..     Jag har en fettisch för crossbyxor, kan verkligen inte säga varför men ändå...    snygg kille, vältränad, med bar överkropp, halvuppknäppta crossbyxor och crossstövlar.,, helst en varm sommar dag så svetten pärlar sig och musklerna blänker.....      (woooow.)   ....
       Jag är knäpp jag vet, men jag har aldrig heller utgett mig för att vara normal. och vem vill va som alla andra liksom.. hehe..

(har vart dåligt med bilder det sista, jag ber om ursäkt för detta, ska fjäska lite med min kamera och ta upp kontakten igen...)


Kommentarer
Postat av: Linda

håller bara med om crollebrallsen & detdära andra,
SÅ mycket. tacka vet vi sommaren! ;)

2008-01-09 @ 01:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0