Bara så ni vet..

Jag har fortfarande väldig, väldigt ont i min fot !!!!!   ... hur kunde det gå så illa ?
    för er som bryr er så har den nu intagit nyansen grön-gul (dvs hela foten) men utsidan är fortfarande lila..  bajs.

och jag som åker till stockholm i morn,. med en fot och sen lär det se ut som om jag släpar på två koffertar och en handväska..  jag ska nämnligen packa ner vårat datasystem, skrivare, alla handdatorer, pärmar och hela skiten i en väska (måste bli så eftersom jag måste uppdatera datasystemet så sent som möjligt och lägga över det på en lokal basstation (oooj, va smart jag lät, men de ligger till så att data-Per kommer och hjälper mig lite efter lunch)
     och sen var det är5 tänkt att alla mina uppsättningar kläder ska få plats vet jag inte riktigt..
man ska ju visa sig bland folk hela dagarna (ons-sön) och sen så e de ju röjj och utgång på kvällarna, så man kan ju inte se ut hur som helst.. det innebär att jag måste lämna mina slappis byxor hämma.. hur nu detta ska gå?

Jag längtar efter min älskling...  det blir så tomt, känner mig typ halv utan honom.

jag har mycket att göra i dag.

so long my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0