Bra dag med magsår


Ibland trivs jag otroligt bra med mitt jobb faktiskt.. grymma arbetskompisar. och visst det är tunga dagar, mycket att göra och mycket ansvar,.. men fördelarna, och mysiga fikastunder väger lätt upp allt..   idag är det en sådan bra dag.    :D  

   
och shiiiit nu är det bara 10dagar kvar till vi åker !!  Känns såå himla overkligt..   men man kommer väl få sig en verklighets dos när vi landar i Bangkok sen.. :D

Imorn blir det nog träffa carrobaby... alldeles för längesedan nu.  så det blir niiice !

Min häsla går utför,...   och det va ju ovanligt.

Jag tror väldigt många, ingen nämn, ingen glömd. inte vet hur det är att ha riktigt mycket att göra.. det är en sak att ha mycket i skolan.. då löser det sig alltid. fine, du klarade inte provet, men det går ju att göra om.. det här är en helt annan sak.  när man inte somnar och inte vet var man ska ta vägen för att få ihop allt.. magsår&magkatarr.
     Det är väl tur att det går i perioder.... nu börjar saker och ting orda upp sig,. och jag har koll på alla julartiklar.

Det är liksom svårt när man inte känner någon som helst lust till vissa saker., man vet inte vad man ska säga eller göra. man vill inte men vet mycket väl att man borde.. vad gör man då ?   när man inte finner ord längre..

MEEN snart åker vi....  jag&älskling.. vi mot världen, och vi kommer nog att klara det ganska bra i alla fall !
   you make me smile through the hard times, when all I want to do is cry.  LOOOVE

image76

Här saknar vi sommaren ja.. världens bästa pojkar, brorsan och Gustav..  Lär nog bli en hel del crossbanor i sommar med...  nice.. jag gör mig riktigt bra vid staketen vid banorna.. ;) hehe

so long my friends


Kommentarer
Postat av: N

JAG KOMMER SKANRA DIIG

2008-01-24 @ 12:42:47
URL: http://nathaliehennings.blogg.se.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0