dags att börja om igen..

Då va det måndag igen.. känns ganska segt om jag ska vara ärlig..,  men som sagt, bara tvår dagar kvar till onsdag, och då är det bara två dagar kvar till helg.. haha....

     känner mig sjukt okoncentrerad,. längtar bara till vi ska åka !!!  måste skriva en lista på det som måste införskaffa och göras innan så att jag inte glömmer något.. känns fortfarande lite overkligt., kommer nog inte bli verklighet förän vi sitter på planet ner till bangkok..   måste köpa en bra väska också..   :D .. Längtar.
   ... kanske ska köpa mig två par böcker.      bikinis har jag ju två mega snygga så de behöver jag inte tänka på.

ensam på jobbet idag med och begravd i "MÅSTE GÖRAS"  - saker....

börjar bli hungrig också,, lite frukost kanske vore på sin plats..


Kommentarer
Postat av: K

Lycklig jag är för din skull :)

2008-01-07 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0