känslor.

I´m stuck in between...  
    - allmänn obalans.  sömnlös.

Jag behöver denna resan, jag behöver komma bort. få ordning på mig själv, hämta kraft och stå på egna ben.,  bara få släppa allt för en sekund och slappna av och bara njuta.. sluta känna någon oro hela tiden., sluta få dåligt samvete för allt, glömma ångesten och bevisa för mig själv att jag faktiskt klarar av saker och ting själv...
  
   återbesök till resebyrån idag, för lite småjusteringar och koll....

Dressyrtrimmade syrrans häst igår,, lite imponerad av mig själv att det har blivit så bra ordning på honom.. !   det sitter liksom i ryggraden.. det är också en av sakerna jag bara ska göra, jag ska ta upp mitt ridande igen, (i framtiden, när jag har gjort allt annat jag vill göra) .. då ska jag ha en fin 5årig valack. och jag kommer att spöa skiten ur er allihopa ! ;)   ... ska låta ryggen bli bra först bara..

Jag känner för att krypa upp i min fåtölj, dra upp benen mot hakan och bara storlipa..,, bara för allt och ingenting.

.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0