old pics och ett riktigt gott skratt.

Jag e så himla jätte sällskapssjuk, jepp, det är sant. insåg det igår.. så fruktansvärt tråkigt att vara ensam.

Då har Persson och Jonte åkt till Australien idag då.. Känns som om alla åker nu och snart gör också vi det !!!!  :D

Fixade lite på bloggdesignen snabbt och lätt på lunchen,.. syrran satt ju och trixade igår, och jag kan ju inte vara sämre. så jag får väl ägna några minuter, tänkte fortsätta sen.. webbdesign kunskaperna sitter i ännu., har bara inte haft någon ork.. hehe.. 

Råkade komma in på en gammal internetsida förut, kommer inte ihåg varför, tror det va någon färgkod eller liknande... (har nog inte varit inne där på flera år) och där fanns det jättegamla bilder, om jag fick mig ett gott skratt.. shit, på mig och ela sedan i början av åttan och slutet av nian.. alla gamla (och då menar jag gamla lagtävlingar) och på mig och mia sedan i åttan och nian... och Thailand i åttan.. haha..  men som sagt man förändras ju och det är väl en förbaskad tur det.. 
 
    jag kan säga så mycket som att jag inte passar speciellt bra i kort, spikrakt lila hår och kajal.. haha
been there, done that..    never more.

sthlm på onsdag., men vrning för att låta som en högstadieelev,, men vi kommer att rocka..  kommer bli sjukt bra. säger bara det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0