That was it, now it´s over

jahopp, då va man hemma igen, från Stockholm., ville bara informera allmänheten om detta..
   FORMEX 17-20jan 2008 är nu över.... nästa gång vi ses är i Augusti.

Varför jag är något så fruktansvärt trött, varför jag är ytterst tveksam till om jag någonsin mer ska förtära drycker innehållande alkohol,. vem som gjort vad, vem som inte minns.., alla skandaler, jag säger inte att det finns några men inte heller att det inte finns några, alla otroligt snygga kort,..   vem som somnade med huvudet i bordet..  och vad vi har tillbringat helgen med att göra.. kanske, endast kanske., Jag informerar er om vid ett senare tillfälle.

     En censurerad sammanfattning kommer dock publiceras inom kort ...

Förövrigt hade vi som vanligt snyggaste montern, läckrast dekoration och bäst drag..
   Topfloor baren i monter A30:20 hos Basic Trading AB,. Det är där det händer..

That´s all for now.



By the way.. det är nu endast 13dagar kvar tills vi lämnar sverige.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0