upp&ner

Ibland undrar jag kom jag har gjort något ont, för det känns som om någon sitter ovanför och önskar mig all olycka i världen...
      Igår, först ramla jag baklänges på kontoret och slog i handen och svanskotan.., sen väl uppe i Vedum (mitt ute i ingenstans!!., jag lovar.. lider med de stackare som måste tillbringa 24timmar om dygnet mitt ute i skogen). går bussjäveln (ursäkta ordvalet) i BAKLÅS med nycklarna i !!!!   ...   börjar tro att min pojkvän har ett tidigare liv som inbrottstjuv ;) . vi löste det i alla fall och kom in i bilen och fick låst upp den utan m insta spår och alla rutor hela.. inte illa ! 
   
    och vad gör jag idag om inte trampar snett !!!  på väg ut ur dörren ner till bageriet., vilken smärta...    Jag överdriver inte när jag säger att foten är lite mer än dubbel så stor som normalt..   Min högra fot har förtillfället inga anklar., och har intagit nyansen lila-blå..   vi ska inte ens tala om smärtan !

Det som gjorde min morgon var att bland alla fakturor i dagens post låg ett tjockt vitt kuvärt som lyste med en liten blå text; STA Travel.. yees. helt riktigt,.. Våra biljetter !!!!

och i morn kommer pappsen hem.. och idag är det bara två dagar kvar till helg. ;)

Ju högre upp man kommer desto hårdare och längre blir fallet......    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0