Utan så lite som ett knyst har det smygit sig förbi..

.. Så va jul 2007 slut, det gick så fort att jag inte ens hann blinka, och fortare än kvickt kom nyår. och 2007 tog slut.
Jag tänker inte göra någon fjantig lista eller resumera mitt år, tänker bara säga att det har varit ett toppen år och 2007 kommer jag aldrig att glömma, så mycket som har hänt och så mycket som har förändrats. jag säger bara god fortsättning och den som vill får ta åt sig..   

  Ooooch de lediga dagarna har passerat så himlans fort, de få som va.. och ja jag har jobbat under tiden,, men de är saker man måste göra.. Det är sån jag är., jag ställer upp.
       känner mig dock lite utvilad, fast klockan ringde 05:50 i morse.. och nu väntar en månad överfull av arbete !  men som sagt , det hade varit värre att vara sysslolös. och det är väl tur att det snurrar.. om en och en halv vecka bär det ju också av upp till huvudstaden för första Formex mässan 2008., sjukt kul kommer det bli.. ballare än någonsin förr.. (!!!)     

idag bär det också av till resebyrån för att kolla lite.   :D    niiiice...

En dag ska jag skriva en bok...  det är något jag bara ska göra, något som jag alltid har velat... kan inte säga när men någongång....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0